آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
شنبه 26 اسفند 1396
کد خبر: 2466
تعداد بازدید: 737

برپایی کارناوال شادی نوروز در لالی

شهرستان لالی در ایام عید، میزبان کارناوال شادی نوروز خواهد بود

برپایی کارناوال شادی نوروز در لالی

شهرستان لالی در ایام عید، میزبان کارناوال شادی نوروز  خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لالی امروز شنبه 26 اسفندماه 96 اظهارکرد: وجود جاذبه‌های گردشگری  فراوان در شهرستان لالی نظیر ۵ رودخانه دائم و قرار گرفتن در بیش از ۹۰ کیلومتر از پهنای سد و چشمه‌های متعدد درمیان تنوع فرهنگی و آئینی باعث شده این شهرستان یکی از مقاصد گردشگری مسافران در نوروز باشد.

کوروش هاشمی فرد ادامه داد: بر اساس آمار در نوروز ۹۶ بیش از ۲و نیم میلیون نفر از لالی بازدید کردند که  پیش‌بینی می‌شود این عدد در نوروز ۹۷ افزایش چشمگیری داشته باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لالی اضافه کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر  شهرستان لالی پس از تشکیل چارت سازمانی ستاد و ابلاغ وظایف به منظور  ارتقاء سطحی کیفی خدمات به مهمانان نوروزی طی دو ‌جلسه راهبردی با بیش از ۷۰ مصوبه اجرایی همراه بوده  که مهم‌ترین آن، آماده‌سازی مکان‌های عمومی، ایجاد امکانات برای اقامت مسافران نوروزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: برپایی کمپ استقبال و راهنمایی مهمانان نوروزی،تبلیغ و اطلاع‌رسانی و توزیع نقشه جامع گردشگری شهرستان از دیگر برنامه‌های نوروزی این شهر خواهد بود.

هاشمی فرد با بیان این که نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات بومی و سنتی شهرستان امسال متفاوت‌تر از سال های قبل برگزار خواهد شد، گفت: در طول این چند سال برنامه‌های نوروز در قالب نوروزگاه  نیز برگزار می شد که این برنامه در نوروز 97  در هفتم فروردین‌ماه  اجرا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لالی خاطرنشان کرد: انواع نان محلی، آش و قارچ از سوغات شهرستان لالی می باشد که در نمایشگاه شهرستان، غرفه هایی برای خرید  این سوغات وجود خواهد داشت.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب