آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
دوشنبه 03 دی 1397
کد خبر: 2806
تعداد بازدید: 138

شب‎های فرهنگی گردشگری دزفول به سر رسید

جشنواره شب‎های فرهنگی گردشگری دزفول که برای دومین سال پیاپی در این شهرستان برپا شده بود، در میان استقبال گرم مردم به کار خود پایان داد.

شبهای فرهنگی گردشگری دزفول به سر رسید

 

 

 

 

جشنواره شب‎های فرهنگی گردشگری دزفول که برای دومین سال پیاپی در این شهرستان برپا شده بود، در میان استقبال گرم مردم به کار خود پایان داد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حجت‎اله آریایی‎نیا امروز دوشنبه سوم دی‎ماه 97 اظهار داشت: دومین جشنواره شبهای فرهنگی گردشگری دزفول به همت اداره میراث فرهنگی شهرستان و با همکاری فعالان گردشگری و سازمانهای مردم نهاد، در راستای معرفی جاذبههای فرهنگی و گردشگری دزفول برگزار شد.

 

او ادامه داد: در این جشنواره که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سوداگر برگزار شد، کلیه ظرفیتهای طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی، صنایع دستی، خدمات گردشگری، و موسیقی به شهروندان، علاقهمندان و گردشگران معرفی شد.

 

رئیس اداره‎ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول در ادامه به ویژه‎برنامه‎هایی که مناسبت شب یلدا در دلاین جشنواره برگزار شد اشاره کرد و گفت: در طولانی‎ترین شب سال، به منظور زنده نگه داشتن سنت کهن ایرانی جشن شب یلدا با اجرای برنامههای متنوع نظیر نقالیخوانی، استندآپ کمدی، اجرای موسیقی زنده و مسابقه برگزار شد.

 

وی، معرفی این شهرستان به عنوان یکی از قطبهای گردشگری استان خوزستان و نیز جذب سرمایهگذار در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باتوجه به ظرفیتها و جاذبههای قوی دزفول را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: سال گذشته و پس از برگزاری نخستین دوره این جشنواره، برنامه‎ریزی کردیم که برگزاری شب‎های فرهنگی گردشگری دزفول را به صورت سالانه تداوم بخشیم و امروز بسیار خرسندیم که بر مبنای قولی که دادیم توانستیم برای دومین سال پیاپی این جشنواره را برگزار کنیم.

 

آریایی‎نیا تأکید کرد: برگزاری چنین جشنواره‎هایی به صورت سالانه باعث خواهد شد تا به واسطه آن ظرفیتهای شهرستان به نحو احسن به گردشگران شناسانده شود.

 

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب