آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد خبر: 3085
تعداد بازدید: 621

به مناسبت هفته صنایع دستی، صنعتگران و اعضای سمن‎های میراث فرهنگی باغ‎ملک تجلیل شدند

به مناسبت هفته صنایع دستی، در مراسمی از جمعی از صنعتگران صنایع دستی، سمن‎های میراث فرهنگی و محیط زیست و کمیته‎های ستاد نوروزی شهرستان باغملک تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این مراسم روز گذشته (دوشنبه) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری باغ‎ملک برگزار شد.   
 
در این جلسه محمد نجاتی‎پور فرماندار باغ‎ملک با تأکید بر توانایی‎ها و جاذبه‎های گردشگری شهرستان افزود: باغملک با وجود مناطق تفریحی مال‎آقا، رباط و امام‎زاده عبدالله، یک قطب در گردشگری استان به حساب می‎آید و باید از همه کسانی که در راه توسعه گردشگری این مناطق فعالیت دارند تقدیر کرد. 
 
سپس جهانگیر پیروزاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باغ‎ملک نیز ضمن گرامیداشت هفته صنایع دستی و تبریک به همه فعالان این عرصه، بر توجه بیشتر به این صنعت از سوی مسئولان شهرستان تأکید کرد.
 
در پایان این نشست که سازمان‎های مردم‎نهاد ( سمن ها ) میراث فرهنگی و محیط زیست و جمعی از  فعالان عرصه صنایع دستی در آن حضور داشتند، به تعدادی از اعضای این سمن‎ها، صنعتگران صنایع دستی و فعالان گردشگری هدایایی از طرف اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باغملک اهداء شد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب