آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
شنبه 09 آذر 1398
کد خبر: 3376
تعداد بازدید: 842

اعزام تیم خوزستان به رقابت‎های فوتسال ادارات کل میراث فرهنگی کشور

تیم اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به منظور شرکت در نخستین دوره رقابت‎های فوتسال ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به استان گلستان اعزام شد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، اولین دوره این مسابقات توسط معاونت توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری اداره‌کل استان گلستان از دیروز جمعه هشتم آذرماه 98 در سالن ورزشی شرکت گاز شهر گرگان آغاز شده است.
 
تیم ادارهکل میراث فرهنگی خوزستان نیز به عنوان یکی از 22 تیم شرکتکننده، در یک گروه سه تیمی با زنجان و مرکزی همگروه است و امروز (شنبه نهم آذرماه 98) در اولین دیدار خود از ساعت 19:15 به مصاف زنجان میرود و سپس فردا یکشنبه ( دهم آذرماه 98) از ساعت 10:15 در آخرین دیدار مرحله گروهی رو در روی استان مرکزی قرار میگیرد.
 
احسان طباطبائی، بهروز دشتی، علی حداد، پدرام بهداروند، عبدالله نیکنژاد، عدنان چنانی، اسد عبادی، حسین شیربتی، مصطفی حیدرینسب و رضا تربتی بازیکنان تیم میراث فرهنگی خوزستان را در این رقابتها تشکیل میدهند؛ ضمن اینکه بهروز کاهکش به عنوان سرمربی و کرامت طهماسبینام نیز به عنوان سرپرست در تیم حضور دارند و شکراله قاسمی معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان هم تیم استان را در این تورنمنت همراهی میکند.
 
این مسابقات با هدف تقویت نشاط و شادابی کارکنان و گسترش و تشویق افراد به ورزش برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله یک‌هشتم پایانی مسابقات صعود خواهند کرد.
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب