آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
جمعه 25 بهمن 1398
کد خبر: 3514
تعداد بازدید: 314

وزیر میراث فرهنگی از غرفه خوزستان در نمایشگاه گردشگری تهران دیدن کرد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه‌ گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان دکتر علی اصغر مونسان  در دومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با همراهی معاونان این وزارتخانه، سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، شکراله قاسمی معاون صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری استان و فعالان بخش خصوصی و دولتی از غرفه مشترک اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان و منطقه آزاد اروند بازدید کرد.
 
دکتر مونسان در ادامه بازدیدهای خود از غرفه‌های استان‌های مختلف، با حضور در سالن B38 به غرفه‌های گردشگری و صنایع دستی خوزستان سر زد و ضمن بازدید از غرفه اقامت‌گاه‌ ‌بوم‌گردی لامردون، موضیف عربی، سیاه‌چادر بختیاری و همچنین غرفه‌های صنایع دستی و گردشگری، با صنعتگران صنایع دستی و فعالان گردشگری استان گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.
 
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران چهارشنبه صبح ۲۳ بهمن‌ماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا شنبه ۲۶ ماه جاری هر روز از ساعت ۹ تا 18 دایر خواهد بود. استان خوزستان در نمایشگاه امسال با ایجاد غرفه‌ای به مساحت ۶۰۰ مترمربع با مشارکت و همراهی سازمان منطقه آزاد اروند و بخش خصوصی حضور دارد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب