آخرین به روز رسانی: یک شنبه 16 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: یک شنبه 16 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 27 خرداد 1400
کد خبر: 4267
تعداد بازدید: 343

دعوت مردم شریف خوزستان به حضور حداکثری در روز انتخابات

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان در پیامی ضمن دعوت آحاد ملت شریف ایران به انتخابات، آنرا تجلی اقتدار کشور و ملت خواند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان متن پیام بدین شرح است:
 
 
''بسم الله الرحمن الرحیم''
 
 
۲۸ خرداد روز آزمونی دیگر برای ملت بزرگ ایران است، ملتی که در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی از پیچ و خم های سخت با عزت و سربلندی گذر کرده اند، و اینک در آستانه انتخابات مهم و تاثیرگذار ۲۸ خرداد برگ زرینی دیگر از مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.
 
 
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری پاسداری از ارزش های ناب انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، همه ی مردم شریف ایران در پاسداری از ارزش های انقلاب، تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و لبیک به رهبرمعظم انقلاب به صحنه خواهند آمد.
 
 
انتخابات زمینه ساز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و مرتفع شدن مشکلات موجود کشور است که با حضور پرشور و آگاهانه ملت بزرگ ایران محقق خواهد شد انشاءالله.
 
 
خانواده بزرگ میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، همدل و همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه و آگاهانه در انتخابات، اقتدار ملی کشور عزیزمان را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند نمود و با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای عزیز وطن به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت، عزت و آرامش امروزمان مرهون خون آنهاست تجدید میثاق می کنند.
 
وعده ما جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق های رای
 
 
 
سیدحکمت اله موسوی 
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب