آخرین به روز رسانی: جمعه 14 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 14 اردیبهشت 1403
شنبه 06 خرداد 1402
کد خبر: 5580
تعداد بازدید: 116

طی نشستی تخصصی صورت گرفت؛

باستان‌شناسی ارجان و چغاسفلی به بحث گذاشته شد

سرپرست پایگاه میراث‌فرهنگی محوطه ارجان و چغاسفلی از برگزاری نشستی تخصصی باحضور دانشجویان رشته باستان‌شناسی، مرمت و معماری پیرامون باستان‌شناسی این دو محوطه تاریخی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، کبری ابوعلی پنجم خردادماه 1402 با اعلام این خبر گفت: به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر حوزه دانشگاه با مباحث پیرامون باستان‌شناسی در محوطه‌های تاریخی و ارتباط‌گیری علمی میان این دو حوزه، نشستی تخصصی با عنوان "باستان‌شناسی ارجان و چغاسفلی" برگزار شد.

سرپرست پایگاه میراث‌فرهنگی محوطه ارجان و چغاسفلی افزود: در این نشست که به‌مناسبت هفته میراث‌فرهنگی در محل پایگاه میراث‌فرهنگی ارجان برگزار شد، دانشجویان و دانش‌­آموختگان رشته­‌های باستان­شناسی، مرمت و معماری درخصوص آخرین مباحث مطرح‌شده و پژوهش‌های علمی پیرامون محوطه ارجان بحث و گفت‌وگو کردند.

او ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های پیش روی این پایگاه، برگزاری نشست‌های تخصصی‌محور با حضور چهره‌های علمی و دانشگاهی و تلاش برای معرفی هرچه بهتر آثار و دست‌یافته‌های علمی موجود در محوطه‌های ارجان و چغاسفلی است که خوشبختانه باتوجه به شرایط پیش‌رو و حضور گرم دانشجویان، این امیدواری برای اجرای برنامه‌های علمی ـ فرهنگی در سال جاری دوچندان شده است.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب