آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
یک شنبه 08 مرداد 1402
کد خبر: 5734
تعداد بازدید: 147

در نشست با فرماندار شهرستان مصوب شد

ایجاد مسیر گردشگری در باغملک / معرفی «پوتو» به‌عنوان روستای هدف گردشگری

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باغ‌ملک از تصویب ایجاد مسیر گردشگری در این شهرستان در نشست با سرپرست فرمانداری خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمد محمدعلی‌نژاد هشتم مردادماه 1402 اظهار کرد: این نشست در شهر میداوود از توابع شهرستان باغملک و باحضور بهروز فرج‌الهی سرپرست فرمانداری شهرستان، بخشدار میداوود و چند تن از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهایی که قابلیت سرمایه‌گذاری، جذب گردشگر و ایجاد اشتغال پایدار دارند برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باغ‌ملک با بیان این‌که در این جلسه، پیشنهاداتی از سوی او مطرح و مورد موافقت و تصویب قرار گرفت افزود: از مهمترین پیشنهادات تأییدشده، ایجاد مسیر گردشگری از شهر میداوود تا روستای هدف گردشگری "پوتو" و راه‌اندازی جشنواره برنج محلی چمپا در فصل برداشت برنج میداوود باتوجه به شهرت و کشت بسیار زیاد این نوع برنج در شهر و روستاهای میداوود بود که خوشبختانه با استقبال فرماندار، بخشدار و اعضای جلسه روبرو شد.

او اضافه کرد: درخواست همکاری نزدیک از شوراها و دهیاران، ایجاد طرح‌های گردشگری و اشتغال‌زا و مطرح کردن آن‌ها در جلسات شورای اشتغال شهرستان و همچنین معرفی روستای پوتو به‌عنوان روستای هدف گردشگری از دیگر پیشنهادات و مصوبات این جلسه باحضور سرپرست فرمانداری باغملک بود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب