آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
سه شنبه 28 آذر 1402
کد خبر: 5988
تعداد بازدید: 321

بنیاد برکت به تأسیسات اقامتی دزفول وام گردشگری می‌دهد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول گفت: در نشست با نماینده بنیاد برکت در دزفول مقرر شد، این بنیاد به متقاضیان ایجاد تأسیسات اقامتی در روستای بیشه‌بزان، تسهیلات اعطا کند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوزستان، حمیدرضا خادم 28 آذرماه 1402 اظهار کرد: جلسه تسهیلات گردشگری روستای بیشه‌بزان دزفول باحضور نماینده بنیاد برکت امام، نماینده بخشدار شهیون، دهیار روستای بیشه‌بزان و همچنین مسئول گردشگری اداره میراث‌فرهنگی دزفول در محل این اداره برگزار شد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول با بیان این‌که روستای گردشگری بیشه‌بزان همجوار دره طبیعی کول خرسون و روستای قدیمی بیشه‌بزان قرار گرفته است که دارای ظرفیت‌های گردشگری برای گردشگران است. افزود: به‌منظور ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری در حوزه تأسیسات اقامتی، در این جلسه مصوب شد که بنیاد برکت ستاد اجرایی امام (ره)، از ردیف اعتبارات خود در حوزه گردشگری، تسهیلاتی را به متقاضیان آن دسته از تأسیساتی که دارای مجوز از وزارتخانه میراث‌فرهنگی هستند، اعطا کند.

او خاطرنشان کرد: وجود چشمه‌های زلال در آن منطقه به ظرفیت‌های گردشگری آن روستا افزوده است و سالانه گردشگران زیادی به منظور بهره‌مندی از این استعدادهای طبیعی خداوندی به منطقه یادشده عزیمت می‌کنند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب