آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 30 آذر 1402
کد خبر: 5994
تعداد بازدید: 180

به مناسبت پاسداشت شب یلدا

جشنواره صنایع‌دستی ناردونه و فروش یلدایی در آبادان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان از آغاز به کار هم‌زمان دو جشنواره فروش یلدایی و صنایع‌دستی به مناسبت شب یلدا خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سید‌شمس‌الدین نوربخش‌غفاری 30 آذرماه 1402 با اعلام این خبر گفت: با همکاری هنرمندان، صنعتگران و فعالان حوزه صنایع‌دستی و در آستانه فرارسیدن زمستان و شب یلدا، دو رویداد فرهنگی اقتصادی به صورت همزمان در آبادان برگزار شد.

نوربخش‌غفاری افزود: جشنواره صنایع‌دستی، هنری و مواد غذایی ناردونه باحضور بیش از 30 هنرمند و با همکاری صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی در موزه لین 15 آبادان برگزار و با استقبال مواجه شد.

او ادامه داد: کارگاه‌های متنوع هنری، جشنواره کودک، خوراک و میز سلامت (تست رایگان قند خون و فشار ) از دیگر بخش‌های جشنواره ناردونه ویژه شب یلدا بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان تصریح کرد: در دیگر رویداد همزمان، جشنواره فروش یلدایی در بازارچه صنایع‌دستی آبادان، واقع در بلوار دبستان برگزار شد که در کنار هنرمندان و صنعتگران آبادانی، قصه‌خوانی، جشنواره غذا و نقاشی کودک از بخش‌های متنوع این رویداد بود.

این دو رویداد از تاریخ 27 لغایت 30 آذرماه میزبان مردم و علاقه‌مندان به محصولات صنایع‌دستی در آبادان بود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب