آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
شنبه 19 اسفند 1402
کد خبر: 6107
تعداد بازدید: 145

قول رئیسی مبنی بر کمک به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گردشگری در ایذه

رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ایذه گفت: دولت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای فعال شدن گردشگری منطقه کمک خواهد کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سیدابراهیم رئیسی طی سفر به استان خوزستان و در جمع مردم شهرستان ایذه با تأکید بر فعال شدن اقتصاد گردشگری در منطقه ایذه، تصریح کرد: شهرستان ایذه، منطقه‌ای باستانی، تاریخی و گردشگری است و دولت به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای فعال شدن گردشگری در این منطقه، کمک خواهد کرد.

رئیس‌جمهور گفت: طبیعت زیبای منطقه ایذه این قابلیت را دارا است تا مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد و بنابراین فعال شدن اقتصاد گردشگری منطقه، حتماً دنبال خواهد شد.

او موضوع راه‌های ارتباطی استان خوزستان به ویژه شهرستان ایذه را یکی از موارد با اولویت بالا و مورد توجه دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در این دور از سفرهای استانی، حتماً درباره طرح‌های با اولویت بالای استان خوزستان، اقدام خواهد شد.

رئیسی،‌ آداب،‌ سنت و رسوم لرهای بختیاری را ارزشمند دانست و با تأکید بر لزوم صیانت از سرمایه فرهنگی ایل بختیاری، خاطرنشان کرد: آداب و رسوم ارزشمند شما، همواره با اعتقادات دینی، ملی و فرهنگی گره خورده است و باید برای حفظ آن تلاش کرد و در کنار مشکلات اقتصادی، مسائل فرهنگی هم موردتوجه مسئولان دولت سیزدهم قرار گیرد.

او با قدردانی از جان‌فشانی اقوام لُر ایل بهمئی و چهارلنگ و رشادت‌های آن‌ها در دفاع‌مقدس و همچنین دفاع از حرم بیان کرد: همه مردم به مرزبانی و وفاداری شما مدیون هستند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: لُرها و بختیاری‌های عزیز به واقع در دفاع‌مقدس، سلحشوری، غیرتمندی، مقاومت و رشادت از خودشان نشان دادند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب