آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
شنبه 26 اسفند 1402
کد خبر: 6115
تعداد بازدید: 144

فرماندار شهرستان تأکید کرد:

فضاسازی محیطی و تبلیغاتی با محتوای تلفیقی نوروز و رمضان در بهبهان

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر بهبهان با تأکید بر نظافت و روشنایی پارک‌ها، فضاهای سبز، خیابان‌ها و همچنین فضاسازی محیطی و تبلیغاتی با محتوای تلفیقی رمضان و نوروز، دستور داد کارگروهی برای رفع سد معابر و همچنین نظارت بر جایگاه‌های سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی تشکیل شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهبهان با محوریت هماهنگی و برنامه‌ریزی برای پاکسازی و زیباسازی شهرستان در آستانه نوروز 25 اسفندماه برگزار شد و سیدولی‌الله موسوی رئیس ستاد خدمات سفر بهبهان در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه ضیافت‌الله اظهار کرد: برخی کارها از قبل تعیین شده است و سازمان‌های مرتبط به صورت معمول اقدامات خود را انجام می‌دهند؛ اما برخی از اداراتی که ماشین‌آلات دارند نیاز است به کمک شهرداری بیایند تا شهری پاک و آماده برای گردشگران و مسافران نوروزی تحویل دهیم.

رئیس ستاد خدمات سفر بهبهان موقعیت خاص و ویژه این شهرستان به لحاظ تردد مسافران را مهم دانست و از همه ادارات و سازمان‌ها خواست که همه توان و امکانات خود را به میدان بیاورند و در کنار شهرداری قرار بگیرند تا هم سطح شهر از نخاله‌ها پاکسازی شود، هم رنگ‌آمیزی‌های ورودی و خروجی انجام شود و هم پاک‌سازی اطراف شهر صورت گیرد.

او همچنین از شهرداری خواست شهر را به چند منطقه تقسیم کنند و برای هر منطقه یک مسئول قرار دهند و امکانات و تجهیزات در اختیار او قرار گیرد.

موسوی در این جلسه بر نظافت پارک‌ها و فضاهای سبز، روشنایی پارک‌ها و خیابان‌ها و همچنین فضاسازی محیطی و تبلیغاتی با محتوای تلفیقی رمضان و نوروز تأکید کرد و دستور داد تا کارگروهی برای رفع سد معابر و همچنین نظارت بر جایگاه‌های سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی تشکیل شود.

او با بیان این‌که بهبهان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد و نوروز زمان مناسبی برای معرفی این ظرفیت‌ها به هموطنان است افزود: دستگاه‌های خدماتی همه حفاری‌ها را به بعد از پایان تعطیلات موکول کنند و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز با اطلاع‌رسانی اماکن و مکان‌های تاریخی، مذهبی و گردشگری، این ظرفیت عظیم شهرستان بهبهان را معرفی کنند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب