آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
دوشنبه 28 اسفند 1402
کد خبر: 6121
تعداد بازدید: 105

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

آماده‌سازی بیش از 1100 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خوزستان

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از آماده‌سازی یک‌هزار و 114 مدرسه در مدارس استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، عبدالله حبیبی دوشنبه شب 28 اسفندماه 1402 در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نوروزی نواحی چهارگانه اهواز بیان کرد: مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و اقدامات انجام‌شده آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در فضاهای اختصاص داده‌شده به اسکان در سطح مدارس است و بر این اساس بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ همکار در ۴۳ پایگاه در استان روند خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی را آغاز کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به متبرک بودن خاک خوزستان به یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع‌مقدس توضیح داد: امیدواریم که میهمانان نوروزی با حضور در این فضاهای مقدس، بهره معنوی کافی از یادمان‌های شهدا را ببرند.

او در ادامه به آماده‌سازی پنج‌هزار و ۵۰۰ فضا در مدارس خوزستان برای اسکان میهمانان نوروزی نیز اشاره و عنوان کرد: یک‌هزار و ۱۱۴ مدرسه در طول ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود و امیدواریم این هم‌وطنان از سطح کیفیت خدمات ارائه‌شده در این مراکز اسکان رضایت کافی داشته باشند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب