آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
سه شنبه 07 فروردین 1403
کد خبر: 6133
تعداد بازدید: 114

بازدید بیش از 16هزار گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون گفت: از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه) تاکنون 16هزار و 369 نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندر خرمشهر بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، علی عسکری هفتم فروردین‌ماه 1403 اظهار کرد: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی در چهار نقطه رود کارون به سفارش اداره‌کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز امسال با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: محدوده طرح ایمنی سفرهای نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.

او بیان کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره‌کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

عسکری یادآور شد: طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز از ۲۴ اسفندماه 1402 آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب