آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
شنبه 11 شهریور 1402
کد خبر: 5810
تعداد بازدید: 330

دومین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی ایثار فراخوان داد

فراخوان دومین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی ایثار ویژه هنرمندان استان‌های خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و ایلام منتشر شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نادر جلالی سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از انتشار فراخوان دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار در استان خبر داد و گفت: موضوعات این نمایشگاه، شهدا و ایثارگران، مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، عفاف، حجاب و سبک زندگی به مکتب ام‌الشهدا، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، بانوان عاشورایی، فرهنگ فاطمی، دوران معاصر و زندگی ایثارگونه است.

او درباره رشته‌های این فراخوان گفت: یکی از بخش‌های این فراخوان، بخش دانش‌آموزی است که در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: بخش بزرگسال هم از دیگر بخش‌های این فراخوان است که شامل رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی خط، خوشنویسی، عکاسی گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور و مجسمه‌سازی است.

او گفت: آخرین مهلت ارسال اثر تا پایان شهریورماه 1402 و زمان اعلام نتایج تا پایان مهرماه خواهد بود و برگزاری این نمایشگاه نیز نیمه دوم آبان‌ماه برنامه‌ریزی شده است.

جلالی گفت: در بخش صنایع‌دستی رقابتی وجود ندارد و صرفاً از هنرمندان جامعه ایثارگری برای حضور در نمایشگاه دعوت میشود. متقاضیان به‌منظور شرکت در این نمایشگاه به نشانی اینترنتی c.p.issar@gmail.com مراجعه و جهت ثبت‌نام فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.

او در پایان گفت: این نمایشگاه به میزبانی استان خوزستان و باحضور و رقابت هنرمندان استان‌های کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و ایلام برگزار می‌شود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب