آخرین به روز رسانی: شنبه 6 مرداد 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 6 مرداد 1403
یک شنبه 05 فروردین 1403
کد خبر: 6130
تعداد بازدید: 158

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد:

فعالیت ۴۰۰ غرفه نوروزی عرضه محصولات صنایع‌دستی در خوزستان/ تدارک سفر دریایی برای گردشگران در اروندرود

استاندار خوزستان در نشست هماهنگی خدمات سفر نوروز در استان از تدارک برنامه‌های ویژه برای خدمات‌رسانی به گردشگران و همچنین تفریح آن‌ها در ادامه تعطیلات خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بعدازظهر چهارم فررودین‌ماه 1403 در نشست هماهنگی خدمات سفر در استان که به محوریت ستاد مرکزی به ریاست آیت‌الله رئیسی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بر افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران، رفع مشکلات تردد شهروندان و ارتقای خدمات مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی تأکید کرد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان با بیان این‌که هر سال در خوزستان باتوجه به آب و هوای مطلوب میزبان هزاران نفر از گردشگران نوروزی هستیم گفت: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران زمینه ایجاد رضایت برای مهمانان نوروزی را فراهم می‌کند.

او اضافه کرد: گردشگران و زائران در سال جدید استقبال خوبی از جاذبه‌های خوزستان و زیارتگاه‌ها تاکنون داشته‌اند.

حسینی‌محراب به نشست ستاد مرکزی خدمات سفر به ریاست آیت‌الله رئیسی و با ضور برخی وزراء در محل ستاد مرکزی سفر اشاره کرد و گفت: در این نشست، گزارش‌های کاملی از آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و مشکلات گردشگران به صورت ویدئوکنفرانس ارائه شد که یکی از نکات قابل توجه کاهش میزان تصادفات و حوادث جاده‌ای است.

او یادآور شد: اگرچه فوت یک انسان نیز برای همه ما تأسف‌بار است اما خوشبختانه به نسبت سال‌های گذشته کاهش آمار سوانح رانندگی و فوتی‌ها نشان دهنده ارتقای سطح فرهنگی و رعایت نکات ایمنی از سوی گردشگران و مسافران است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی به دلیل کاهش تصادفات جاده‌ای از دستگاه های متولی قدردانی کرد و امیدواریم تا پایان سفرهای نوروزی نیز شاهد کمترین حوادث برای مسافران و گردشگران باشیم.

او گفت: بدون‌شک مسافران با رعایت نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی می‌توانند سلامت خود را حفظ و خاطرات شیرینی را در سفرهای نوروزی خود رقم بزنند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان خاطر شان کرد: خوشبختانه از نظر امنیت گردشگران نیز در استان خوزستان هیچ مورد خاصی مشاهده نشده است و مردم تا امروز شکایت خاصی نداشتند.


او در ادامه به فعالیت ۴۰۰ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف استان به عرضه صنایع‌دستی خوزستان می ‌ردازند که با استقبال مطلوب گردشگران نوروزی همراه است.

حسینی‌محراب افزود: همچنین مسیرهای پرتردد و پرخطر استان نیز امسال شناسایی شده‌اند که مشکلات برخی از این محل‌ها رفع و یا برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گشت‌های متعددی مستقر شده‌اند.

او بیان کرد: ۳۰۰ دهیاری نیز در مسیرهای تردد مسافران در کنار نیروهای پلیس و راهداری به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

استاندار خوزستان گفت: همچنین سفر دریایی در رودخانه اروند برای گردشگران نوروزی تدارک دیده شده و امید می‌رود در این‌گونه سفرها نیز مسافران نکات لازم و ایمنی را رعایت کنند.

او یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که نیاز است گردشگران نوروزی درنظر بگیرند رعایت ضوابط و مقررات ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه تاکنون به خوبی رعایت شده و امید است تا پایان سفرهای نوروزی نیز به همین منوال ادامه داشته باشد.

نشست ستاد مرکزی سفرهای نوروزی با محوریت رئیس‌جمهور و وزرا به صورت ویدئو کنفرانس باحضور استاندارهای سراسر کشور روز گذشته برگزار شد و در این نشست آیت‌الله رئیسی و برخی وزرا به آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای خدمت‌رسانی به گردشگران و مشکلات پیرامون آن‌ها در استان‌های مختلف پرداختند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب