آخرین به روز رسانی: یک شنبه 18 شهریور 1403
آخرین به روز رسانی: یک شنبه 18 شهریور 1403
شنبه 26 خرداد 1403
کد خبر: 6278
تعداد بازدید: 168

ابطال مجوز یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در خوزستان

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان از ابطال پروانه بهره‌برداری بند (ب) یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در ماهشهر خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب اظهار کرد: به استناد رأی کمیته فنی نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری "آهوسیر خوزستان" به مدیرعاملی آزاده مؤمنی واقع در شهرستان ماهشهر به دلیل عدم برطرف کردن نواقص و کاستی‌های اعلام‌شده در زمان تعلیق، ابطال شد.

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان با بیان این‌که به استناد آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی کشور، مصوب هیأت وزیران در سال 1380، به دلیل عدم رفع نواقص و تخلفات، شرکت یادشده شرایط قانونی احراز و ادامه فعالیت مجوز بند«ب» را از دست داده است افزود: مقتضی است ظرف مدت 10 روز، این شرکت نسبت به تحویل اصل آخرین پروانه‌ بهره‌برداری بند«ب» و جمع‌آوری آثار و علائم فعالیت بند «ب» اقدام لازم را صورت دهد.

او یادآور شد: این شرکت حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ صدور این ابطالیه، نباید سبت به آزادسازی تضمین حسن انجام کار اقدام لازم را انجام دهد.

عامری‌نسب خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی، به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری این اداره‌کل اطلاع دهند.


طراحی و پیاده سازی: راد وب