آخرین به روز رسانی: دوشنبه 26 شهریور 1403
آخرین به روز رسانی: دوشنبه 26 شهریور 1403
دوشنبه 05 شهریور 1403
کد خبر: 6348
تعداد بازدید: 38

رئیس راهور خوزستان عنوان کرد

تردد روان در مسیرهای مرز شلمچه/ اوج تردد تا سه روز آینده

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به تردد روان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه گفت: اوج تردد زائران رو به پایان است و اوج تردد تا دو سه روز آینده خواهد بود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه اظهار کرد: چند روزی است که موج برگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده است و تعداد کمی از زائران هنوز در عراق حضور دارند که درحال برگشت هستند.

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: اوج تردد زائران رو به پایان است و تا دو سه روز آینده خواهد بود. تردد به صورت روان انجام می‌شود و هیچ گره یا مشکل ترافیکی وجود ندارد.

او عنوان کرد: تمهیدات لازم برای تردد زائران انجام شده است اما از مردم می‌خواهیم حتماً در زمان برگشت قبل از این‌که رانندگی کنند و به جاده بزنند حتماً استراحت کافی داشته باشند.

دولتشاهی با بیان این‌که در این چند روز تصادفات و واژگونی‌های زیادی در مسیرها رخ داده است، گفت: عمده این حوادث ترافیکی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است. عجله و شتاب زائران برای رفتن به شهرهای خود و وقوع این تصادفات موجب نگرانی ما شده است و امیدواریم مردم رعایت کنند.

او بیان کرد: برای افرادی که می‌خواهند با وسیله نقلیه عمومی تردد کنند به اندازه کافی اتوبوس فراهم شده است و حمل و نقل درون استانی تا اهواز رایگان انجام می‌شود. قطار نیز به صورت ساعتی زائران را از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا سایر نقاط منتقل می‌کند.


طراحی و پیاده سازی: راد وب