آخرین به روز رسانی: دوشنبه 26 شهریور 1403
آخرین به روز رسانی: دوشنبه 26 شهریور 1403
چهار شنبه 07 شهریور 1403
کد خبر: 6360
تعداد بازدید: 29

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد

ضرورت ایجاد سوله‌های مدرن در نقاط صفر مرزی برای استراحت زوار اربعین

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت ایجاد سوله‌های مدرن برای استراحت زوار در سال‌های آینده تأکید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حجت‌الإسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد امروز هفتم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف ما نماز اول وقت است؛ باوجود این‌که اینکه بسیاری از موکب‌های اربعینی روحانی داشتند تا برای نماز اول وقت برنامه‌ریزی کنند اما با این وجود موفق نبودیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: غالب مواکب خدمات ارزشمندی ارائه دادند اما برخی مانع نماز اول وقت بودند؛ سال آینده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که پیوست همه موکب‌ها، نماز اول وقت باشد.

او ادامه داد: سال آینده به موکب‌هایی مجوز خواهیم داد که مقید باشند نیم ساعت پیش از نماز کار را تعطیل کنند. درس حادثه عاشورا این است که امام حسین (ع) دست از جنگ کشیدند و نماز اول وقت را به جای آوردند و این نشان‌دهنده اهمیت نماز است.

موسوی‌فرد تأکید کرد: باید زمینه به جا آوردن نماز اول وقت ایجاد شود.

او ضمن تقدیر از زحمات مرزبانان، نیروهای انتظامی و امنیتی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در روزها و شب‌های اربعین، گفت: تعداد قابل توجهی از زائران در پایانه‌های مرزی شب استراحت می‌کردند. باید بتوانیم چند سوله مدرن برای استراحت زوار در نقطه صفر مرزی ایجاد کنیم.


طراحی و پیاده سازی: راد وب