آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 11 تیر 1404
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 11 تیر 1404
چهار شنبه 22 اسفند 1403
کد خبر: 6653
تعداد بازدید: 125

معاون مدیرکل راهداری خوزستان خبر داد:

آمادگی ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی خوزستان برای نوروز ۱۴۰۴/ گردشگران نقص‌ها و کمبودها را گزارش دهند

معاون فنی و راه‌های روستاییِ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، از آمادگی ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی این استان برای خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محسن حق‌نیا چهارشنبه 22 اسفندماه 1403 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی این استان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی است.

معاون فنی و راه‌های روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به نقش مجتمع‌ها در تأمین رفاه گردشگران و افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای، تصریح کرد: امکانات لازم در این مجتمع‌ها فراهم شده و نظارت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز انجام خواهد شد.

او افزود: در محورهای مواصلاتی استان خوزستان، تعداد ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی فعال هستند که در ایام پیک سفر، به‌ویژه نوروز، آماده ارائه خدمات متنوعی ازجمله سوخت‌گیری، استراحت، تغذیه و خدمات بهداشتی به گردشگران خواهند بود.

حق‌نیا همچنین از تشکیل کمیته ویژه نظارت این اداره‌‎کل و بازدیدهای پیش از آغاز سفرهای نوروزی از این مجتمع‌ها خبر داد و گفت: در این بازدیدها، کیفیت خدمات، وضعیت بهداشت، امکانات رفاهی و سایر موارد بررسی‌ می‌شود تا اطمینان حاصل شود که این مراکز در شرایط استاندارد قرار دارند.

او از گردشگران و مسافران خواست که در صورت مشاهده هرگونه نقص و کمبود در خدمات این مجتمع‌ها، موارد را از راه شماره تلفن گویای۳۰۰۰۱۴۱ به منظور رسیدگی به شکایت‌های مردمی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تلفن ۳۰۰۰۷۰۷۰ سامانه پیامکی دریافت پیشنهادات و شکایت مسافران جاده‌ای به این اداره‌کل گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.


طراحی و پیاده سازی: راد وب