آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 25 تیر 1404
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 25 تیر 1404
سه شنبه 24 تیر 1404
کد خبر: 7018
تعداد بازدید: 13

تشکیل جلسه رسیدگی به شکایات تأسیسات گردشگری خوزستان

نخستین جلسه رسیدگی به شکایات تأسیسات گردشگری (مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری) استان در معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در این جلسه که با حضور نمایندگان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، جامعه حرفه‌ای تأسیسات گردشگری استان و سایر اعضای دبیرخانه کمیته فنی رسیدگی به شکایات استان تشکیل شد چهار پرونده رسیدگی به شکایات از تأسیسات اقامتی استان و 11 پرونده رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی با حضور شاکی و متشاکیان مطرح شد.

این جلسه که در راستای دستورات مقام عالی وزارت مبنی بر رسیدگی کامل و به دور از هرگونه وقفه به درخواست‌ها و جلوگیری از ایجاد توقف در ارائه خدمات مطلوب به گردشگری در شرایط پس از جنک تحمیلی برگزار شد به‌طور مستمر در هفته‌های آتی نیز در صورت لزوم برپا می‌شود.


طراحی و پیاده سازی: راد وب