آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
چهار شنبه 15 مهر 1394
کد خبر: 1403
تعداد بازدید: 4625

حضور پررنگ صنایع دستی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا تهران

حضور پررنگ صنایع دستی خوزستان
در نمایشگاه روز ملی روستا تهران

















معاون صنایع ستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از حضور پررنگ میراث فرهنگی و صنایع دستی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، دکتر امیرعباس کاویانی اظهار کرد: میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا که از سوی وزارت کشور در تهران حضوری پررنگ دارد و در بخش معرفی داشته های صنایع دستی با همه قوا حضور داریم.

وی افزود: در این نمایشگاه که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت مضیف عشایر عرب و چادرهای بختیاری در نمایشگاه به عنوان سکونتگاه های عشایر استان برپا شده است.

کاویانی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ا محصولات کشاورزی، صنعتی و تولیدات روستایی استان مانند ذرت، شکر، قند، برنج، کنجد، مرکبات، رب انار، دوغ محلی، ارده و.. عرضه می شود.

وی درباره حضور چشم گیر صنعتگران صنایع دستی خوزستان در این نمایشگاه افزود: حضور صنایع دستی مانند خراطی، میناکاری، احرامی، گلیم، حصیر، کپو و.. در این نمایشگاه بسیار چشم گیر است و از سوی بازدیدکنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کاویانی درباره معرفی مناطق گردشگری خوزستان در این نمایشگاه نیز خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه کتاب خوزستان به روایت تصویر نیز بین بازدیدکنندگان توزیع می شود که دارای تصاویر نابی از مناطق گردشگری استان است.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب