آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 27 آبان 1394
کد خبر: 1436
تعداد بازدید: 4306

رونمایی 14 اثر ثبت شده از حوزه دفاع مقدس با حضور معاون رئیس جمهور

رونمایی 14 اثر ثبت شده از حوزه دفاع مقدس
با حضور معاون رئیس جمهور










مراسم گرامیداشت روز بسیج چهارشنبه 4 آذرماه با حضور کارکنان بسیجی و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ سرهنگ اکبری فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان با اعلام این خبر گفت: بسیج محصول یک اندیشه انقلابی و آرمانی بود که حضرت امام خمینی(ره) در شرایط حساس کشور دستور تشکیل آن را صادر کرد و جمهوری اسلامی هنوز بعد از گذشت 35 سال از تشکیل آن شاهد برکات و دستاوردهای آن در تمامی برهه های کشور است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان با اشاره به اینکه امسال برنامه های هفته بسیج از 29 آبان ماه تا 5 آذرماه برگزارمی شود افزود: حضور کارکنان بسیجی در "اجتماع بزرگ بسیجیان" برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی، کتابخوانی و نشست های تخصصی دیدار اعضاء شورای ستاد مرکزی با رئیس سازمان، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در محوطه سازمان مرکزی، تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های این مرکز است.


اکبری همچنین از برگزاری مراسم رونمایی از 14 اثر ثبت شده از حوزه دفاع مقدس با حضور معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان در تاریخ 5آذرماه در استان خوزستان خبر داد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب