آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 18 تیر 1404
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 18 تیر 1404
یک شنبه 15 اسفند 1395
کد خبر: 2032
تعداد بازدید: 1003

برای هر کدام از شهرستان‌های استان یک برند مشخص، تعریف می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در نشست با تشکل‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: باید برای هر شهر یک برند باتوجه به پتانسیل‌های آن تعریف شود

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:

برای هر کدام از شهرستان‌های استان یک برند مشخص، تعریف می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در نشست با تشکل‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: باید برای هر شهر یک برند باتوجه به پتانسیل‌های آن تعریف شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، خسرو نشان، امروز یکشنبه 95/12/15 در دیدار با تشکل‌های مردم‌نهاد دزفول و شوش با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرهای مختلف استان برای توسعه‌ی گردشگری بیان کرد: اگر به این ظرفیت‌ها به‌شکل شایسته توجه شود، می‌توان برای هر شهر یک برند تعریف کرد که برای همیشه در ذهن مردم و مسافران ماندگار شود.

وی با تأکید بر اهمیت رویدادها در ماندگاری مسافر در یک مقصد بیان کرد: مسافران در تمام طول سال و به‌ویژه در ایام نوروز به خوزستان سفر می‌کنند ولی آنچه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بیشتر برای آن برنامه‌ریزی شود، افزودن بر طول مدت اقامت در استان است که رویدادها می‌توانند با ایجاد تصویر مناسب از مقصد و ایجاد شور و شعف به این امر کمک شایانی نمایند و البته در این بین تشکل‌های مردم‌نهاد دارای نقش بسیار مهمی هستند.

در این نشست، مسئولان و نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری هرچه شایسته‌تر نوروز 96 پرداختند.

گفتنی است، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان هرروز با تعدادی از تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دیدار و گفتگو می‌کند.



طراحی و پیاده سازی: راد وب