آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
سه شنبه 29 اسفند 1396
کد خبر: 2477
تعداد بازدید: 740

دروازه ورودی استان خوزستان در آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی اندیمشک از آمادگی کامل شهرستان اندیمشک برای استقبال از گردشگران و مهمانان نوروزی خبر داد.

دروازه ورودی استان خوزستان در آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
رئیس اداره میراث فرهنگی اندیمشک از آمادگی کامل شهرستان اندیمشک برای استقبال از گردشگران و مهمانان نوروزی  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌‏کل مبراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اندیمشک با اشاره به برنامه‎های نوروزی این شهرستان برای استقبال از گردشگران در ایام نوروز عنوان کرد: ادای احترام به شهدا، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، استقرار کیوسک‌های راهنمای گردشگران، توزیع بروشور و اقلام فرهنگی، برپایی سیاه‎چادرهای پخت نان محلی، شاهنامه خوانی، مسابقه محلی، مسابقه عکس با البسه محلی از جمله برنامه‎هایی است که اجرای آن‎ها در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای تعطیلات نوروز به تصویب رسیده است.

عارف قائمی ادامه داد: استقبال از مسافران نوروزی با ساز و دُهُل در ورودی استان و اندیمشک و توزیع شیرینی و گل میان آنان با محوریت میراث فرهنگی و همکاری سایر دستگاه ها از روز دوم فروردین 97 نیز از جمله اقدامات دیگری است که در برنامه گنجانده‎ایم.

او با بیان این‎که پنج جلسه ستاد خدمات سفر اندیمشک با حضور کلیه دستگاه‎های اجرایی و سه تا چهار جلسه نیز به‌ صورت مجزا با رؤسای کمیته‎ها برگزار شده است تأکید کرد: در شهر ستان اندیمشک همه امکانات و دستگاه‌ها آمادگی خدمات‎رسانی به میهمانان نوروزی را دارا هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی اندیمشک وضعیت آمادگی شهرستان را برای نوروز عالی توصیف و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 37 مدرسه آمادگی اسکان میهمانان نوروزی را دارند و چنانچه برای زمان بارندگی، چادرهای مسافرتی جوابگوی اسکان نباشند، مصلی، ورزشگاه و دانشگاه فرهنگیان اندیمشک نیز برای اسکان مهمانان پیش‎بینی شده‎اند.

او با اشاره به ظرفیت‎های اقامتی اندیمشک نیز تصریح کرد: در اندیمشک یک هتل و سه مهمانپذیر وجود دارند و علاوه بر این‎ها خانه معلم و آموزش و پرورش الوار نیز کار اسکان گردشگران و مسافران نوروزی را انجام می‎دهند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر اندیمشک با بیان این‎که بقعه شاهزاده‎احمد نیز ظرفیت اقامتی خوبی برای اسکان مهمانان نوروزی دارا است گفت: با هماهنگی‎های صورت گرفته اسکان راهیان نور در پادگان دوکوهه انجام می‎شود.

وی در پایان افزود: گزارش کلیه مصوبات دستگاه‎های اجرایی تهیه و به ستاد ارائه می‎شود.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب