آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
شنبه 02 تیر 1397
کد خبر: 2624
تعداد بازدید: 512

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز خبر داد:

رئیس میراث فرهنگی اهواز خبر داد: انجمن‎های میراث فرهنگی اهواز تجلیل می‎شوند/ دوشنبه‎‎های گردشگری اهواز به راه می‎افتد

اداره میراث فرهنگی اهواز از انجمن‎های مردم نهاد این شهرستان در حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل خواهد کرد.

رئیس میراث فرهنگی اهواز خبر داد:

انجمن‎های میراث فرهنگی اهواز تجلیل می‎شوند/ دوشنبه‎‎های گردشگری اهواز به راه می‎افتد

 

اداره میراث فرهنگی اهواز از انجمن‎های مردم نهاد این شهرستان در حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، غلامرضا جلیلی‎نیا امروز شنبه دوم تیرماه 97 با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: قرار است در این برنامه علاوه بر تجلیل از انجمن‎ها، تبادل اندیشهای نیز میان مسئولان اداره میراث فرهنگی اهواز و انجمن‎های میراث فرهنگی این شهرستان در راستای ارائه راهکارها و نیز آسیب‎شناسی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گیرد.

 

او با بیان این‎که اداره میراث فرهنگی اهواز همواره به عنوان حامی در کنار انجمنهای مردمنهاد شهرستان بوده است افزود: در این راستا هر زمان این انجمنها ایده و یا برنامهای داشتند که احساس کردیم برای توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر و استان مؤثر بودهاند با تمام قوا و با آغوش باز برنامه‎های آنان را پذیرفتیم و در اجرای برنامههای این انجمن‎ها اعم از نشستها و همایشها همکاری کردیم زیرا اعتقاد ما بر این است که انجمنها و بخش خصوصی باید در حوزه اهواز فعالتر و بیشتر حمایت شوند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز با اشاره به تأکید علی‎رضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بر حفظ و استفاده از ظرفیتهای انجمنهای استان گفت: انجمنها، بازوان توانمند ادارات در حوزه گردشگری و حفظ آثار تاریخی هستند و تکریم و تجلیل آن‎ها در راستای تشویق برای فعالیت‎های بیشتر است.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از انجمن‎های مردم‎نهاد اهواز در حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  12 تیر ماه 97 ساعت 11 در محل اداره میراث فرهنگی اهواز برگزار خواهد شد.

 

جلیلی‎نیا در ادامه از اجرای برنامه‎ای تحت عنوان دوشنبه‎های گردشگری از ماه جاری و با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز خبر داد و عنوان کرد: طرح این برنامه از سوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی سفیران صورت گرفته و قرار است طی آن هر هفته با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز در یکی از محلات اهواز مسئولان مربوط با حضور مردم جمع شوند و در حوزه استعدادها و توان گردشگری ناحیه صحبت و به ارائه راهکار بپردازند.

 

او همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از رسانه‎های شهرستان اهواز خبر داد و گفت: رسانه‎ها اعم خبرگزاری و مطبوعات شهرستان همواره با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود و نیز با پوشش اخبار حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چراغ راه اداره‎کل میراث فرهنگی استان بوده‎اند که در همین راستا در صدد هستیم تا پس از برنامه تجلیل از انجمن‎ها، مراسم تجلیلی را از برخی از رسانه‎های استان که همواره در پوشش اخبار اداره میراث فرهنگی اهواز همکاری داشتند انجام دهیم.

 

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب