آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
کد خبر: 3037
تعداد بازدید: 258

تعلیق فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در خوزستان

فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان ایذه از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تعلیق شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، براساس تصمیم کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان و به استناد ماده 31 آئین‎نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور مصوب هیأت وزیران  در 27 خرداد 1380، فعالیت بند (ب) دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری "ایرانیان" به مدیریت فرهاد سعیدیان واقع در شهرستان ایذه به مدت سه ماه تعلیق شد.
 
تعلیق این دفتر خدمات مسافرتی به دلایلی از جمله عدم تمدید پروانه بهره‎برداری بند (ب) به استناد (ماده28آیین نامه)، عدم ارائه گزارش عملکرد ماهانه به استناد (ماده20  بند(ت)آیین نامه)، عدم معرفی محل فعالیت مورد تأیید این اداره‎کل به استناد (ماده7 آئین‎نامه)، عدم تغییر ضمانت‎نامه بانکی حسن انجام کار از مبلغ پنجاه میلیون ریال به مبلغ پانصد میلیون ریال به استناد (تبصره ماده 10 آیین‎نامه) و عدم ثبت اطلاعات شرکت در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته است.
 
پیرو اخطاریه نوبت دوم مبنی بر اعلام نواقص و تخلفات آیین‎نامه‎ای و باتوجه به این‎که این دفتر تاکنون نسبت به رفع نواقص مذکور اقدامی انجام نداده است، کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نسبت به تعلیق این دفتر اقدام کرده است. 
 
بنابر این گزارش، دفتر خدمات مسافرتی "ایرانیان" در طول مدت تعلیق، مجاز به انجام تبلیغات و فروش نبوده و صرفاً مجاز به انجام تعهدات پیشین خواهد بود؛ ضمن این‎که باید نواقص مذکور را حداکثر در مدت‎زمان یادشده رفع نماید که در صورت بی‎توجهی، براساس آیین‎نامه و مقررات اجرایی- انضباطی مجوز فعالیت شرکت لغو خواهد شد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب