آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
شنبه 25 خرداد 1398
کد خبر: 3081
تعداد بازدید: 798

سومین دوره توانمندسازی تشکل‎های مردم‎نهاد منطقه 4 کشور در اهواز برگزار شد

تشکل‌های مردم‎نهاد منطقه چهار کشور در مرحله آخر سومین دوره آموزش توانمندسازی تشکل‌های مردم‎نهاد منطقه چهار کشور در خوزستان حضور یافتند.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان مرحله آخر از سومین دوره آموزش تشکل‌های مردم نهاد منطقه چهار کشور به میزبانی استان خوزستان و با حضور استان‌های کرمانشاه، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان در روز‌های 22 و 23 خردادماه ۹۸ در محل هتل نیشکر اهواز برپا شد.
 
این دوره آموزشی با حضور با حضور حسن میرزایی  رییس اداره امور مجامع در دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیمان نبهانی سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و بیش از 50 نفر از نمایندگان تشکل‎های مردم‎نهاد از استان‎های خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و مرکزی برگزار شد.
 
سرفصل‎های روز نخست این دوره آموزشی، "گردشگری پایدار، پایداری گردشگری در مفهوم عمل و روش‎های تعامل با جامعه محلی" بود که با تدریس علی رئوفی انجام گرفت؛ این در حالی بود که روز دوم این دوره نیز با تدریس محسن عاشوری و با سرفصل آموزشی "کارگاه مدیریت و برنامه‎ریزی تور" برگزار شد.
 
گفتنی است هدف از برگزاری این دوره آموزشی، تبادل افکار و اطلاعات تشکل‎های مردم‎نهاد فعال در حوزه گردشگری و نیز تقویت تشکل‎های مردم‎نهاد به عنوان بازوان دولت در راستای حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی بود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب