آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
یک شنبه 25 اسفند 1398
کد خبر: 3574
تعداد بازدید: 733

بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا

فعلا به کهن‌ شهر شوش سفر نکنید

فرماندار شوش با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیرانه و کنترلی درخصوص بیماری کرونا در این شهرستان گفت: مسافران نوروزی به کهن شهر شوش در شمال خوزستان سفر نکنند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از ایرنا عدنان غزی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در این منطقه لغو شده‌اند.
 
وی ادامه داد: فعالیت این ستاد همسو با ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری و برای جلوگیری از ورود مسافران به شهرستان در ایام نوروز ادامه می‌یابد.
 
فرماندار شوش با بیان اینکه بیماری کرونا در این شهرستان از مرحله عادی عبور کرده است، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مذهبی شوش از هرگونه تجمع و برنامه‌های غیرضروری جلوگیری خواهند کرد.
 
چهار نفر در شهرستان شوش به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
 
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
 
این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، مردم از آن آگاهی پیدا نکنند.
پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از هموطنان خواسته بود تا ریشه کن شدن ویروس کرونا از سفر به استان خوزستان اکیدآ خودداری کنند و نوروز را در خانه و درکنار کانون گرم خانواده سپری کنند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب