آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
دوشنبه 30 تیر 1399
کد خبر: 3803
تعداد بازدید: 652

بازدید مشترک مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان و مدیرکل امور اقتصادی استانداری از روند ساخت یک هتل در اهواز

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان و مدیرکل امور اقتصادی استانداری از روند ساخت هتل اهوازیان بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خورستان، امروز دوشنبه 30 تیرماه 1399 سیدحکمت اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی استان و ارسلان شهنی مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان بصورت سر زده از روند احداث هتل 5 ستاره در منطقه کوی ملت اهواز بازدید کردند.
 
موسوی اظهار کرد: این هتل در هشت طبقه که دوطبقه منفی و شش طبقه در ارتفاع در حال ساخت است که به گفته مسئول کارگاه ساخت این هتل، عملیات احداث آن تا پایان سال جاری به اتمام می رسد، که در این صورت سیصدوپنجاه تخت به تاسیسات اقامتی استان افزوده خواهد شد.
 
او گفت: خوشبختانه روند پیشرفت ساخت هتل رضایت بخش است و فعالیت های اجزایی آن بخوبی پیش می رود و اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خورستان حمایت ها را از پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری بسرعت ادامه خواهد داد.
 
او افزود: برای ساخت هتل اهوازیان از تسهیلات گردشگری استان با معرفی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی خوزستان به بانک بهره گرفته شده است.
 
در این بازدید نیز غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری خوزستان نیز حضور داشتند و چگونگی روند پروژه و همایت های گردشگری را برای مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان تشریح کردند.
 
 
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب