آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
دوشنبه 15 شهریور 1400
کد خبر: 4370
تعداد بازدید: 198

فراخوان UNWTO: به روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱ بپیوندید!

با توجه به اینکه موضوع روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱، گردشگری برای رشد فراگیر است، سازمان جهانی گردشگری قصد دارد از عکس و فیلم‌های ارسالی تمام علاقه‌مندان این حوزه برای پیشبرد اهدافش استفاده کند.

 «گردشگری برای رشد فراگیر» موضوع روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱ است. جشن رسمی امسال به میزبانی ساحل عاج برگزار می‌شود و به موضوع توانایی گردشگری در توسعه همه‌جانبه افراد و نقشی که در ارتقای احترام به اقشر مختلف جامعه ایفا می‌کند و در عین حال برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان فرصت شغلی ایجاد می‌کند، می‌پردازد. 

به منظور نمایش کامل پتانسیل گردشگری برای ایجاد شغل برای همه و گرد هم آوردن جوامع، سازمان جهانی گردشگری به کمک تک‌تک افراد نیاز دارد. 

موضوع عکس و فیلم‌ها

عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت، با موضوع نمایش هر چه بهترِ کل زنجیره ارزش در حوزه گردشگری، از تولیدکنندگان سوغاتی و صنایع دستی گرفته تا مدیران اقامتگاه‌ها و راهنمایان تور، و همچنین تصاویری را که قدرت گردشگری برای ایجاد رشد در کشورهای مختلف و تحول مثبتی که برای مردم ایجاد کرده است نشان می‌دهند. 

مشخصات تصاویر

مردم در مرکز همه کارهای ما هستند و مهم‌ترین سوژه عکس‌ها و فیلم‌ها به شمار می‌روند. این مردم هستند که بخش گردشگری را تشکیل می‌دهند و آن را به یک بستر قدرتمند برای رشد و تفاهم بین‌المللی تبدیل می‌کنند، بنابراین اجازه دهید مردم سوژه اصلی تصاویر باشند: 

کارکنان و کارگران بخش گردشگری
جوامع محلی
مسافرانی که درگیر فعالیت‌ها و رویدادهای محلی هستند
برای ارسال تصاویر خود توجه داشته باشد که حداقل کیفیت عکس‌ها باید ۳۰۰ dpi. باشد و فیلم‌های زیر یک دقیقه هم با کیفیت حداقل ۱۰۸۰p و باشد. 

نحوه شرکت

عکس‌ها و ویدیوهای مطابق با موارد بالا را انتخاب کنید و آن را به [email protected] ارسال کنید. در موضوع ایمیل عنوان WTD ۲۰۲۱ footage و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. 

*ترجمه: اسدالله حقانی



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب