آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
جمعه 02 مهر 1400
کد خبر: 4401
تعداد بازدید: 608

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در پی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان در پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، در پیام سیدحکمت اله موسوی آمده است:
 
"إِنَّا للهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
 
حادثه تلخ، دلخراش و اندوه بار آتش‌سوزی در ایذه و درگذشت شهادت گونه نوجوان شجاع و باغیرت ایذه‌ای مرحوم "علی لندی" موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.
بار دیگر همگان شاهد ایثارگری دیگری در استان شهیدپرور خوزستان شدند، خبر فوت این نوجوان شجاع که برای حفظ جان دو مادر به آتش زد و خود را در  شعله های آتش انداخت و جان عزیزش را برای نجات هموطن خود فدا کرد برای همه مردم استان خوزستان و ایران اسلامی جان کاه است.
شهادت این نوجوان فداکار در روزهای باشکوه هفته دفاع مقدس نشانه ای سترگ از روحیه فداکاری و جان فشانی مردم شریف خوزستان است که در همه برهه های تاریخ نامی بلند و ماندگار از خود بجای گذاشته اند، ایثار و فداکاری که در همه روزهای تاریخی سرزمین ایران اسلامی برای همگان روشن است..
اینجانب مصیبت فقدان این نوجوان غیور را به ملت بزرگ ایران بخصوص مردم شریف شهرستان ایذه، دوستان، اقوام و بستگان به ویژه خانواده گرامی آن فقید سعید صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ در آستانه اربعین حسینی برای ایشان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می‌کنم.
علی لندی، نوجوانِ فداکار خوزستانی، ۱۹ شهریور از اهواز به اصفهان منتقل شده بود
این نوجوان، شامگاه ۱۸ شهریور1400، پس از وقوع آتش‌سوزی در خانه همسایه به‌دل آتش زد تا ناجی دو زن از میان شعله‌های آتش شود.
 
سیدحکمت اله موسوی 
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب