آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 24 فروردین 1401
کد خبر: 4738
تعداد بازدید: 595

«بریم بسازیم» به چغازنبیل و روستاهای گردشگری شمال خوزستان رفت

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» در شمال خوزستان در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ضبط شد و اکنون همزمان با ماه مبارک رمضان 1401، روزهای فرد از ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، تیم سازنده رئالیتی‌شوی «بریم بسازیم» که برنامه‌شان با شروع ماه رمضان 1401‏، روزهای فرد ساعت 23:10 از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود، با هدف بررسی کاستی‌ها و مشکلات روستانشینان شمال استان خوزستان، راهی جنوب کشور شدند.

فصل جدید رئالیتی‌شو بریم بسازیم به کارگردانی مجید عزیزی و مصطفی آتش‌مرد و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی برای پخش در ماه رمضان آماده شد و این بار کاروان مخصوص این برنامه راهی جنوب ایران و روستاهای گردشگری شمال استان خوزستان شده‌‌اند تا با بررسی کاستی‌ها و مشکلات این روستاها، همراه با اهالی، برای برطرف شدن این موضوعات تلاش کنند.

درفصل سوم، دو کاراکتر اصلی فصل قبل، یعنی حامد کاویانی‌نسب و حسن یارمحمدلو همراه با خانواده‌های‌شان، با هدف شناسایی نیازهای این روستاها برای کمک به آبادانی و سازندگی، به این مناطق رفته‌اند و دوربین رئالیتی شوی بریم بسازیم در این سفر سخت و پرتلاش، آن‌ها را همراهی کرده است.

این فصل از بریم بسازیم، در روستای گردشگری "پامنار" شهرستان دزفول، روستای گردشگری "شیخ خماط" شهرستان شوش، محوطه میراث‌جهانی چغازنبیل و شهرک "دوبندار" شهرستان اندیمشک درخصوص سوژه‌هایی برای کمک به کسب و کار اهالی این مناطق تهیه شده است.

مهرداد صالح (مجری طرح)، مهدی مهرنیا (مدیر تدوین)، مهدی اسدزاده (نویسنده)، محمدهادی حیدری (مدیر تولید)، محمد رحیمی (مدیر تصویربرداری)، فریاد صالحی (طراح صحنه و لباس)، هادی بهشتی‌زاده و مهیار ریحان‌صفت (صدابرداران)، ابوالفضل مورج (کارگردان پشت صحنه)، مهدی اکبریان‌پور (صداگذاری و میکس) و محمد واحدی و کشین محمدیان (دستیاران کارگردان)، سایر عوامل این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

این برنامه را سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج و کمیته امداد حضرت امام‌خمینی (ره) در استودیو نوبین تولید کرده‌اند. مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم»، با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و مرکز نیکوکاری این مجموعه با هدف ایجاد حس همدلی، مشارکت و سازندگی به فعالیت پرداخته است.

درخور ذکر است، تهیه فصل اول مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» در روستای "خاوه" از توابع شهرستان ورامین استان تهران انجام شد و فصل دوم این مجموعه نیز به شکل travel show و بازدید از شهرستان بشاگرد استان هرمزگان در سه قسمت، تهیه و پخش شد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب