آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
دوشنبه 26 دی 1401
کد خبر: 5201
تعداد بازدید: 123

چهارمین همایش قدیمی‌ترین پل استوار جهان در دزفول برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول گفت: چهارمین همایش قدیمی‌ترین پل استوار جهان به مناسبت روز پل ساسانی دزفول در این شهر برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حمیدرضا خادم ضمن قدردانی از تلاش انجمن مردم‌نهاد کهن‌دژ برای معرفی و شناساندن آثار تاریخی دزفول اظهار کرد: این همایش به همت انجمن مردم‌نهاد کهن‌دژ دزفول و با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان، در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد با حضور مسئولان و علاقه‌مندان برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول عنوان کرد: اداره میراث‌فرهنگی دزفول، آماده همکاری با انجمن‌های مردم‌نهاد و افراد علاقه‌مند به حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و از دلسوزان این حوزه استقبال می‌کند.

او از افرادی که در حفظ و حراست از میراث گران‌بهای دزفول تلاش می‌کنند قدردانی کرد و گفت: میراث‌دار آثار تاریخی دزفول هستیم، بنابراین، باید امانت‌دار و در حفظ و حراست این مواریث ملموس و غیرملموس کوشا باشیم.

خادم ضمن قدردانی از زحماتی که عباس چراغ‌چشم رئیس پیشین میراث‌فرهنگی در دزفول کشید، افزود: زحماتی که در این حوزه کشیده شده ماندگار است.

او اظهار امیدواری کرد: با استفاده از تخصص جوانان دلسوز در حوزه میراث‌فرهنگی، شهری آباد بسازیم.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب