آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
دوشنبه 10 بهمن 1401
کد خبر: 5217
تعداد بازدید: 314

باحضور نماینده بنیاد برکت انجام شد

بررسی مشکلات تسهیلات پرداختی حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی دزفول

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول گفت: در نشستی با نماینده بنیاد برکت، مشکلات و موانع موجود درخصوص تسهیلات پرداختی در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بررسی و برای رفع آن‌های تصمیم‌گیری شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حمیدرضا خادم دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ درخصوص جلسه‌ای که باحضور رضایی نماینده بنیاد برکت در شهرستان دزفول و معاونان گردشگری و صنایع‌دستی اداره میراث‌فرهنگی در محل این اداره برگزار شد، عنوان کرد: «در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و متقاضیان اجرای طرح‌های گردشگری و صنعتگران حوزه صنایع دستی، تصمیماتی در مورد امهال و رفع مشکلات موجود در زمینه تسهیلات پرداختی به این موارد گرفته شد.
 
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول درباره پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی بیان کرد: مصوب شد که به صنعتگران بخش صنایع‌دستی که دارای گواهینامه از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند، تسهیلات پرداخت شود.

او همچنین با اشاره به موضوع پرداخت تسهیلات به حوزه گردشگری هم تصریح کرد: طرح‌های حوزه گردشگری که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی هستند، پس از بازدیدهای میدانی مشترک در بخش‌های چهارگانه شهرستان دزفول، تسهیلات دریافت خواهند کرد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب