آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
یک شنبه 28 اسفند 1401
کد خبر: 5339
تعداد بازدید: 222

راه‌اندازی پویش "دزفول ۱۴۰۲، دعوتید به نظاره هنر خدا در زمین"

شهردار دزفول با رونمایی از پوستر پویش "دزفول ۱۴۰۲، دعوتید به نظاره هنر خدا در زمین" گردشگران را به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان دعوت کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سرپرست شهرداری دزفول 28 اسفندماه 1401 اظهار کرد: این شهرستان هر سال در روز‌های پایانی اسفند و تعطیلات نوروز، پذیرای شمار زیادی از گردشگران نوروزی از سراسر کشور است و از مقاصد اصلی گردشگری محسوب می‌شود.

عباس یوسفی‌نژاد با اشاره به افزایش آمار مسافران نوروزی به دلیل عبور از دوره دو ساله پاندمی کرونا افزود: باتوجه به ظرفیت شهرستان در زمینه‌های مختلف تفریحی، طبیعت‌گردی، راهیان نور، مذهبی و تاریخی ـ معماری، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول برنامه جامع‌تری برای معرفی این جاذبه‌ها تدوین کرده و دسترسی مسافران نوروزی به اطلاعات این مکان‌ها را نیز تسهیل کرده است.

او بیان کرد: به‌منظور معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های گردشگری، شهروندان و گردشگران نوروزی می‌توانند با اسکن بارکد‌های درج‌شده بر تابلو‌های فرهنگی شهر یا مراجعه به تارنمای www.1402.dezfulfarhang.ir به همه مطالب ارائه‌شده از جمله، معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، سوغات و نقشه دسترسی داشته باشند.

سرپرست شهرداری دزفول نوروز را فرصت مناسبی برای تماشای تاریخ و هویت دزفول دانست و تصریح‌کرد: معرفی این ظرفیت‌ها و دسترسی آسان گردشگران به شناخت آن‌ها می‌تواند عامل مهمی برای جذب بیشتر مسافران نوروزی و کسب رضایت‌مندی آن‌ها شود.

او گفت: شهرداری دزفول برای فضاسازی شهری، جریان‌سازی فرهنگی و معرفی هدف‌مند دزفول، اقدامات خود را با شعار "دزفول ۱۴۰۲، دعوتید به نظاره هنر خدا در زمین" آغاز کرده تا شهروندان و کسانی که به‌عنوان مهمان وارد این شهر می‌شوند، فرصت بیشتری برای تماشای اماکن دیدنی و تاریخی دزفول را داشته باشند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب