آخرین به روز رسانی: یک شنبه 9 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: یک شنبه 9 اردیبهشت 1403
سه شنبه 01 فروردین 1402
کد خبر: 5349
تعداد بازدید: 694

برپایی جشن نوروزگاه در جوار یادمان شهدای گمنام دشت‌آزادگان

جشن نوروزگاه شهرستان دشت‌آزادگان در مجتمع فرهنگی شهيد محمدرضا سبحانی شهر سوسنگرد برگزار شد .
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، علی عبیاوی اول فروردین‌ماه 1402 اظهار کرد: مراسم نوروزگاه شهرستان دشت‌آزادگان همزمان با تحویل سال 1402، برای نخستین بار در یک فضای معنوی و برای تجدید بیعت با شهدای دفاع‌مقدس، باحضور کاروان‌های راهیان نور، زائران، گردشگران و مردم شهرستان در یادمان شهدای گمنام و مجتمع فرهنگی شهيدسبحانی برگزار شد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دشت‌آزادگان و هویزه با بیان این‌که مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌ا... مجید آغاز شد، ادامه داد: امسال جشن نوروزگاه را متفاوت با سال‌های گذشته برگزار و این مراسم را در میان شهدای گمنام هشت سال دفاع‌مقدس که برای حفظ امنیت، جان، مال و مرز کشور جان خود را فدا کردند برپا کردیم.

او گفت: ما برای تجدید بیعت و تأسی از جان فدایی‌های شهدا و احترام به منزلت و قدسیت این عزیزان، سال نو را در این محل آغاز کردیم و در یادمان شهدای گمنام از خداوند منان خواهانیم که تا ظهور حضرت مهدی از نهضت امام‌خمینی محافظت کند و در سایه توجیهات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل کشورهای صهیونیسم پیروز و سربلند باشیم.

عبیاوی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی از قبیل برپایی سفره هفت‌سین، شعرخوانی، مداحی، موسیقی سنتی و در انتها دعای تعجیل فرج امام زمان نیز از بخش‌های دیگر این مراسم بود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب