آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
gear-wheel
پنج شنبه 03 فروردین 1402
کد خبر: 5378
تعداد بازدید: 148

مهندس ضرغامی:

راویان «راهیان‌نور» مسئولیت سنگین «جهاد تبیین» را برعهده دارند/ محیط‌های معنوی، اثر وضعی مؤثری بر هدایت انسان‌ها دارند

وزیر میراث فرهنگی نوشت: راویان صادق راهیان نور چه آنها که خودشان جنگ را تجربه کرده‌اند و دیگرانی که بعدها آموختند، بخش مهمی از مسئولیت سنگین «جهاد تبیین» را به تنهایی برعهده دارند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان به نقل از میراث آریا، سیدعزت الله ضرغامی در حساب توییتری خود از سفرش به مناطق جنوبی کشور خبر داد و نوشت: روز اول سال را همراه با کاروان های راهیان نور گذراندم. نهر خین در مسیر خرمشهر به شلمچه، یک زیارتگاه واقعی است. شهدای غواص، مظلوم‌ترین و فداکارترین بودند. زائران جوان، اعم از دختر و پسر حق ایشان را به خوبی ادا می‌کردند. آفرین! «فراموشی» و «تحریف» دو آسیب بزرگ رویدادهای افتخارآمیز تاریخی است. راویان صادق راهیان نور اعم‌ از کسانی که خودشان جنگ را تجربه کرده‌اند و دیگرانی که بعدها آموختند، بخش مهمی از مسؤولیت سنگین «جهاد تبیین» را به تنهایی برعهده دارند. محیط‌های معنوی، اثر وضعی مؤثری بر هدایت انسان‌ها دارند.

‏گنبد سراسر آسیب‌دیده‌ی مسجد ولی‌عصر (عج)، تنها سازه‌ی باقیمانده از آن شهرک، نماد برجسته‌ مقاومت ایرانیان دراست.«و علامات و بالنجم هم یهتدون/ سوره‌ی نحل - ۱۶»‏



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب