آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 30 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 30 فروردین 1403
سه شنبه 08 فروردین 1402
کد خبر: 5408
تعداد بازدید: 147

اسکان روزانه ۵۰۰ خانوار در کمپ‌های نوروزی شهر اهواز

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز از اسکان روزانه ۵۰۰ خانوار در کمپ‌های نوروزی این شهر خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، علی شمسی با اشاره به تمهیدات شهرداری برای اسکان گردشگران نوروزی اظهار کرد: ستاد اسکان شهرداری اهواز ۲۹ اسفندماه آغاز به کار کرد و امکانات مورد نیاز برای اسکان گردشگران نوروزی در پارک لاله و نمایشگاه بین‌المللی اهواز تأمین شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون، روزانه حداقل ۵۰۰ خانوار در این مکان‌ها اسکان یافته‌اند و هر خانوار ۲۴ تا ۴۸ ساعت در این محل‌ها مستقر بوده‌اند.

او گفت: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی خوزستان مسافران زیادی به این استان آمده‌اند به گونه‌ای که بیشتر مکان‌های اسکان اداره آموزش و پرورش نیز پُر شده‌اند.

شمسی بیان کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط بین گردشگران، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در محل کمپ‌های نوروزی نیز در حال انجام است.

او با اشاره به تأمین امکانات مورد نیاز در محل اسکان گردشگران نوروزی، افزود: سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و دیگر موارد مورد نیاز از جمله استقرار نیروهای اورژانس، هلال‌احمر و نیروی انتظامی در این مکان‌ها پیش‌بینی شده و امنیت خوبی تأمین شده است. کمپ قایقرانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در پارک لاله مستقر شده تا ایمنی تفریح‌های آبی در رودخانه کارون را مدیریت کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: پیش‌بینی می‌شود بعد از پایان بارندگی‌های پیش رو، پیک دوم سفرها آغاز شود و مسافران بیشتری در استان خوزستان حضور پیدا کنند که پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و خدمات تا ۱۳ فروردین‌ماه ارائه می‌شود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب