آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
چهار شنبه 09 فروردین 1402
کد خبر: 5415
تعداد بازدید: 378

اجرای گشت‌های رایگان اهوازگردی در نوروز 1402

ایستگاه‌های گردشگری برای اجرای گشت‌های رایگان اهوازگردی از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در دو نقطه از شهر اهواز دایر هستند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، از دیرباز شهر اهواز در ایام نوروز مقصد گردشگرانی از سراسر کشور بوده است؛ گردشگرانی که علاوه بر آب و هوای خوب اهواز در ایام نوروز، به دیدن زیبایی‌های این شهر با اصالت نیز علاقمند بوده‌اند. به‌همین منظور و با هدف آشنایی بیشتر گردشگران با شهر اهواز، گشت‌های اهوازگردی رایگان در ایام نوروز 1402 از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شده است.

علاقمندان به شرکت در این گشت‌های گردشگری که بیشتر گردشگران نوروزی شهر اهواز هستند از راه چهار ایستگاه گردشگری که در محل‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی و پارک لاله مستقر شده‌اند، در این گشت‌ها ثبت‌نام می‌کنند و زیبایی‌های شهر اهواز را نظاره‌گر می‌شوند.

این ایستگاه‌های گردشگری هر روز از ساعت 8:30 تا 14 و 16 الی 20 پذیرای تعداد زیادی از مهمانان نوروزی هستند.

گردشگران پس از ثبت‌نام، در گروه‌های دسته‌بندی‌شده و به وسیله مینی‌بوس و اتوبوس سرباز باحضور راهنمایان گردشگری به نقاط مختلف شهر اهواز می‌روند و با زیبایی‌ها و اماکن تاریخی این شهر آشنا می‌شوند.

درخور ذکر است، همه گشت‌های گردشگری به‌صورت کاملاً رایگان از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و با تلاش اداره گردشگری این معاونت برگزار می‌شود.

برگزاری این گشت‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب