آخرین به روز رسانی: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
دوشنبه 21 فروردین 1402
کد خبر: 5469
تعداد بازدید: 178

اجرای طرح نوروزی راهداری خوزستان با انجام ۲۰۰ عملیات

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در طرح نوروزی امسال بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری در جاده‌های خوزستان انجام شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، مرتضی بهداروندی 20 فروردین‌ماه 1402 با اعلام این خبر افزود: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری اعم از لکه‌گیری وچاله‌پرکنی، نصب و شستشوی تابلو و علایم و گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: در این محدوده زمانی و در زمان اجرای طرح نوروزی امسال، با استقرار ۴۰ اکیپ راهداری در طول محور‌های استان، حضور ۱۶۰ نیروی راهدار و بکارگیری ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین، تمرکز عملیات راهداری در دو حوزه ایمنی و نگهداری راه‌ها صورت پذیرفت.

او بیان کرد: در حوزه نگهداری راه‌ها دوهزار و ۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری و چاله پرکنی، ۶۰ مترمکعب ریزش‌برداری و پاک‌سازی حریم و پارکینگ‌های واقع در طول محور‌های مواصلاتی استان اجرا شد.

بهداروندی اظهار کرد: در حوزه ایمنی نیز عملیات نصب تعداد شش‌هزار عدد علائم اخباری، انتظامی، پلیس مجازی، چراغ چشمک‌زن همچنین بازتاب‌های یک و دوطرفه در طول محور‌های شریانی به‌ویژه نقاط پرحادثه، همچنین عملیات احیا و اجرای دوهزار کیلومتر خط‌کشی انجام شده است.

او تصریح کرد: بیشترین عملیات راهداری در محور‌های ورودی استان و نقاط پرتردد و گردشگرپذیر از جمله از محور‌های خرمشهر ـ آبادان، دزفول، شوشتر، بهبهان و اندیمشک اجرا شده است.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب