آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
یک شنبه 24 اردیبهشت 1402
کد خبر: 5543
تعداد بازدید: 167

بهره‌برداری از مجتمع‌ خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در اندیمشک تا پایان سال جاری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک گفت: مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی اندیمشک از سال گذشته تاکنون با مجموع سرمایه‌گذاری و تسهیلات چهار میلیارد تومان در دو مرحله به دست سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دست ساخت است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، هانی خادمی‌مهر 24 اردیبهشت‌ماه 1402 با تأکید بر لزوم تسریع اجرای کامل طرح این مجتمع اظهار کرد: ساخت این مجتمع از جمله اقدامات مهم و مؤثری است که با هدف رفاه حال هرچه بیشتر مسافران و گردشگران صورت می‌گیرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک ادامه داد: این مجتمع خدمات رفاهی شامل تأسیساتی مانند رستوران سنتی، مهمانسرا، جایگاه سوخت و فروشگاه است و به طور قطع در زمان بهره‌برداری نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ایفا خواهد کرد.

او با تأکید بر اینکه هدف از ساخت و راه‌اندازی این مجتمع‌ تمرکز بر ارائه خدمات به مسافران، گردشگران و رانندگان است افزود: علاوه بر امکانات و خدمات بهداشتی، رستوران و عرضه سوخت خدمات دیگری نیز پیش‌بینی شده است.

خادمی‌مهر عنوان کرد: فراهم کردن زمینه آسایش و رفاه مسافران و رانندگان، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در جاده و حضور افراد در یک مکان، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت آن‌ها، کمک به کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها، ایجاد فرصت‌های شغلی و... از مهمترین اهدافی است که در ساخت این مجتمع‌ خدماتی ـ رفاهی دنبال می‌شود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب