آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
یک شنبه 07 خرداد 1402
کد خبر: 5585
تعداد بازدید: 90

نمایشگاه معرفی اشیاء و وسایل تاریخی برای دانش‌آموزان شوشتری برپا شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر گفت: نمایشگاهی از اشیاء و وسایل تاریخی با هدف آشناسازی دانش‌آموزان با میراث گذشتگان، در مدارس متوسطه شهرستان برپا شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، داود نجارآسیابانی هفته خردادماه 1402 اظهار کرد: نمایشگاه اشیاء و وسایل تاریخی با رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با اشیاء و ابزارآلات قدیمی‌ای که در گذشته نه‌چندان دور مردم شوشتر از آن‌ها استفاده می‌کردند و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کنار گذاشته شدند، برپا شده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر در ادامه تأکید کرد: یکی از رویکردهای مهم میراث‌فرهنگی آشناسازی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان با میراث ارزشمند گذشتگان و شیوه کاربرد این اشیاء در زندگی مردم در دهه‌های گذشته است.


او گفت: بر همین اساس، این نمایشگاه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در سطح مدارس متوسطه اول برپا شد که استقبال دانش‌آموزان را به همراه داشت.

نجارآسیابانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه معرفی اشیاء و وسایل تاریخی که به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی در شوشتر برپا شده بود، روز گذشته به کار خود پایان داد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب