آخرین به روز رسانی: یک شنبه 16 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: یک شنبه 16 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 03 اسفند 1402
کد خبر: 6085
تعداد بازدید: 131

معاون گردشگری خوزستان:

حضور پررنگ دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و آبادان در نمایشگاه گردشگری تهران

دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اهواز و آبادان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع وابسته با محوریت توسعه گردشگری سلامت حضور پررنگ و موثری داشتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ، جمال عامری نسب با ابراز خرسندی از شکل گیری این رویداد علمی فرهنگی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و آبادان با همکاری بیمارستان‌های دارای واحد ipd در سالن مستقل گردشگری سلامت در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که از تاریخ ۲۳تا۲۶ بهمن ماه سال جاری برگزار شد، دو غرفه به خود اختصاص دادند که این غرفه ها روزانه پذیرای گردشگران بسیاری بوده اند.
عامری نسب افزود: در این نمایشگاه، بیمارستان‌های نفت، طالقانی،سینا و آریای اهواز و بیمارستان طالقانی آبادان به معرفی ظرفیت‌ها،امکانات و تجهیزات بیمارستانی خود پرداختند. او ادامه داد::یکی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه، جلسه مشترک سازمان توسعه تجارت با واحد گردشگری سلامت وزارت بهداشت،دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشگاه علوم پزشکی آبادان با موضوع راههای توسعه گردشگری سلامت در استان خوزستان در خصوص پذیرش بیماران عراقی بود.
معاون گردشگری خوزستان تصریح کرد: همچنین شرکت‌های خدمات مسافرتی گردشگری و فعالان گردشگری سلامت از کشورهای مختلف از غرفه دانشگاه های علوم پزشکی اهواز و آبادان دیدن کردند و با خدمات درمانی این بیمارستانها آشنا شدند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب