آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
شنبه 19 دی 1394
کد خبر: 1481
تعداد بازدید: 1951

برگزاری مسابقه طراحی در صنایع دستی خوزستان

معاون صنایع دستی خوزستان از برگزاری مسابقه طراحی در صنایع دستی خوزستان خبر داد.

















معاون صنایع دستی خوزستان از برگزاری مسابقه طراحی در صنایع دستی خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، امیرعباس کاویانی اظهار داشت:نخستین مسابقه طراحی در صنایع دستی در استان خوزستان برگزار می شود.
 

وی با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای این مسابقه افزود: ارائه آثار با استفاده از طرح های کاملا ایرانی در حوزه های طراحی، تکنیک، مواد اولیه، کاربری، ابزار و فناوری های نوین، کاربرد در دکوراسیون و لوازم منزل با تاکید بر رشته های بومی استان، استفاده از مواد اولیه طبیعی برگشت پذیر با کیفیت مطلوب ،اجرا و پرداخت نهایی، ایمنی و بهداشت محصول، تناسب مواد مصرفی، توانایی محصول در تامین نیازهای مادی و معنوی مصرف کنندگان، ارائه آثار دارای شناسنامه ( نام هنرمند، تاریخ ساخت، نوع تکنیک)، آثار کامل و سالم و دارای کیفیت بالا در هر حوزه تحویل داده شود.

وی خاطر نشان کرد: ارسال فایل تصاویر همراه با آثار الزامی است و شرکت کننده می تواند حداکثر پنج اثر ارائه کند. ارائه آثار در هر حوزه حداکثر تا آخر بهمن ماه سال جاری به معاونت صنایع دستی استان واحد آموزش است.

کاویانی درباره مراحل برگزاری این مسابقه خاطر نشان کرد: مرحله اول داوری در سطح استان و مرحله دوم در سطح ستاد با حضور آثار برتر استان ها انجام می شود.

معاون  صنایع دستی خوزستان عنوان کرد: نمایش منتخبی از آثار استان ها و مراسم تقدیر از نفرات منتخب نیز برگزار می شود.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب