آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
دوشنبه 16 اسفند 1395
کد خبر: 2033
تعداد بازدید: 776

تشکیل شورای برنامه‌ریزی تشکل‌های مردم‌نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان امروز دوشنبه 95/12/16 در دومین روز از سری نشست‌های خود با تشکل‌های مردم نهاد، بر لزوم تشکیل یک شورای برنامه‌ریزی مشترک میان اداره‌کل میراث فرهنگی و تشکل‌های مردم‌نهاد تأکید کرد.

تشکیل شورای برنامه‌ریزی تشکل‌های مردم‌نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان امروز دوشنبه 95/12/16 در دومین روز از سری نشست‌های خود  با تشکل‌های مردم نهاد، بر لزوم تشکیل یک شورای برنامه‌ریزی مشترک میان اداره‌کل میراث فرهنگی و تشکل‌های مردم‌نهاد تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، خسرو نشان در این نشست بر لزوم مشارکت بیشتر سمن‌ها و اداره‌کل میراث فرهنگی در تحقق اهداف مشترک تأکید کرد و افزود: با تشکیل جلسات مشترک تحت عنوان شورای برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم زمینه‌ی همفکری و تعامل بیشتر میان اداره‌کل و انجمن‌ها و همچنین انجمن‌ها با یکدیگر را فراهم کنیم.
وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها و کارشناسان اداره، برنامه‌هایی تدوین و برای اجرای آن‌‌ها کارگروه‌‍‌های مختلفی تشکیل می‌شود تا به  این‌ترتیب بتوانیم حجم وسیعی از کارهای مختلف را که همه در آن مشارکت داشته‌ باشند به انجام برسانیم.
نشان با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و معرفی، تصریح کرد: در راستای معرفی می‌توان کارهای بسیاری مانند ساخت فیلم، مستندسازی و انتشار کتاب در موضوعات مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را با همکاری تشکل ها انجام داد.
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، با بیان اینکه باید برای سمن های استان ساختاری مشخص و منظم تعریف شود، افزود: تدوین یک تقویم فرهنگی سالانه برای سمن ها یکی از کارهایی است که می تواند سبب شود در زمان ها و مکان های مشخص، فعالیت های مختلف انجام شود که در این زمینه، ابتدا کارهای مطالعاتی انجام و سپس طرح مدون تهیه می شود.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب