آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 18 اسفند 1395
کد خبر: 2035
تعداد بازدید: 1712

نشست نور در تفکر معاصر در چعازنبیل برگزار شد

نشست نور در تفکر معاصر، امروز پنج‌شنبه 95/12/18، یک روز پیش از افتتاح موزه‌ی آبادان، در چغازبنیل برگزار شد

نشست "نور در تفکر معاصر" در چعازنبیل برگزار شد

نشست "نور در تفکر معاصر"، امروز پنج‌شنبه 95/12/18، یک روز پیش از افتتاح موزه‌ی آبادان، در چغازبنیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان؛ این نشست باهمکاری سازمان منطقه آزاد اروند، اداره‌کل  میراث فرهنگی خوزستان، مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، مؤسسه‌ی توسعه‌ی هنرهای تجسمی معاصرو با حضور بیژن بصیری هنرمند برجسته‌ی کشور، مجید ملانوروزی رییس مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، دکتر فدوی استاد برجسته دانشگاه هنرهای زیبای تهران، جان لوکا پلوفا آرشیتکت مطرح ایتالیایی در چغازنبیل شوش برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در این نشست ضمن تقدیر از بیژن بصیری برای ایده‌ی برگزاری این نشست فرهنگی بیان کرد: این طبیعت، تاریخ، معماری، هنر و موسیقی تبدیل به حس‌هایی نامأنوس در روزگار ما شده که  اگر به آنها توجه شود، می توانند همه را از یک زندگی شتاب زده با مشغله‌های فراوان به فضای دیگری ببرند.

خسرو نشان افزود: قرار نیست همه چیز را در کتاب‌ها بخوانیم. گاهی باید با بودن در چنین فضاهایی و تفکر و تعمق در آن‌ها دید و تجربه کرد و به گذشته‌‌های دور و دنیای رازآمیز این فضاها سفر کرد.

در پایان این نشست که جمعی از هنردوستان و فرهنگ‌دوستان نیز در آن حضور داشتند، مطالبی به صورت پرسش مطرح شد که اساتید حاضر، به آن‌ها پاسخ دادند.

 

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب