آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 17 مهر 1399
کد خبر: 3911
تعداد بازدید: 978

با تلاش پایگاه میراث جهانی شوشتر و به مناسبت روز جهانی کودک؛

بروشور دو زبانه معرفی آثار ثبت جهانی شوشتر رونمایی شد

به مناسبت روز جهانی کودک، بروشوری از آثار تاریخی شوشتر به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه گردید و در این روز از آن رونمایی شد.  
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان،محمدرضا بهادری مدیر پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر روز پنج شنبه 17 مهر 99 گفت: در راستای استاندارد سازی تولیدات محتوایی مرتبط با حوزه عملکردی پایگاه و توجه به نیاز همه مخاطبین آثار تاریخی شوشتر، به مناسبت روز جهانی کودک و به منظور معرفی، نگهداری آثار، آموزش و همچنین اثر بخشی بیشتر در جذب مخاطب کودک، تلاش شد تا با تهیه این بروشور دو زبانه که مخصوص کودکان است، در جهت انتقال مفاهیم وعلاقه مند کردن کودکان سراسر جهان به دانش، تاریخ و فرهنگ نیاکانمان گامی مثبت برداشته شود.
 
او افزود:به همین منظور این بروشور که در آن از طراحی گرافیکی و بیان متناسب با شرایط سنی کودکان استفاده شده، پیام ها و مفاهیم آموزشی لازم تهیه ودر اختیار مخاطبین قرار گرفت.
 
بهادری تصریح کرد: در تهیه این بروشورتلاش شده است با هدف توجه به اقشار مختلف جامعه و همه شمول بودن گروه های متنوع مخاطبین، از نمادهای مختلف کودکان با شرایط متفاوت جسمانی استفاده گردد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب