آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400
کد خبر: 4199
تعداد بازدید: 393

پیام مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان در گرامیداشت روز جهانی قدس

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، پیامی در گرامیداشت این روز صادر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در پیام سیدحکمت‌اله موسوی آمده است: «خروش مسلمانان در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی که از حدود 70 سال پیش سرمنشأ ظلم و جنایت و بدکاری بوده است، الزامی انکارناپذیر است تا به جهانیان ثابت کند، اسلام دین صلح، رحمانیت و زیبایی‌ها است اما در برابر هرگونه تجاوز و ستم کفار امر به مقاومت و ایستادگی می‌کند و نتیجه آن را جز فضیلت، سعادت و پیروزی برای بندگان صالح الهی نمی‌داند.
 
بنیانگذاری روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تدبیری هوشمندانه برای احیای وحدت ملل اسلامی علیه استکبار و عمال آن بوده است و امروز که دامنه دست درازی‌های جبهه باطل در سرزمین‌های اسلامی گسترده‌تر از هر زمان دیگری است، مقاومت در برابر این دست‌درازی‌ها قطعاً نمایانگر اراده مسلمانان علیه زیاده‌خواهی آنان است.
 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما خداجویان و مؤمنین در ماه پرخیر و برکت رمضان و همچنین گرامیداشت روز قدس که میراث ماندگار حضرت امام راحل می‌باشد امیدوارم همگی روزی شاهد آزادی پاره تن اسلام باشیم.
 
 
سیدحکمت‌اله موسوی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان
23 رمضان 1442»


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب