آخرین به روز رسانی: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 06 مرداد 1400
کد خبر: 4317
تعداد بازدید: 297

واقعه غدیر، عظمت اسلام را معنا داد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در پیامی فرارسیدن عید غدیرخم را تبریک گفت.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در پیام سیدحکمت‌اله موسوی آمده است:
 
«"من کنت مولاه فهذا علی مولاه"
 
غدیر تجلی نور الهی در کالبد انسانی، تابش نور ولایت بر قلوب شیعیان و تداوم رسالت محمد صلی‌الله علیه و آله در ولایت علی‌ابن‌ابیطالب علیه‌السلام است. غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
 
واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.
 
عید غدیرخم، فخر رضوان، بهار خوبان و شیعیان، روایت عشق دلداده و دلدار است. خداوند منان را سپاس که مارا از متمسکین به ولایت امیر مؤمنان علی (ع) و ائمه معصومان (ع) قرار داده است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعیدغدیرخم، سالروز برگزیده شدن سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه خانواده بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مردم شریف و ولایت مدار استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی‌‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.»
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب